sobota, 26 stycznia 2019

Obrusik z elementów

Jak już mówimy o próbowaniu, to chciałam zawsze zrobić obrus z elementów. Na próbę wzięłam sobie piękną, wielokolorową włóczkę Mimoza Baby i wzór, który gdzieś posiałam. Jednak można wykorzystać pierwszy lepszy wzór na granny square, żeby zrobić podobny obrusik.


 Nie przeprasowałam go do zdjęć, dlatego jest lekko "odstający". Zamierzam wyprasować go i położyć w kuchni i w pracowni.
Z racji mojego niedopatrzenia, u góry znajduje się wersja poprawnie odczytana przeze mnie z wzoru. Pierwsze dwa obrusiki skończyłam po prostu o okrążenie wcześniej 😋 Dlatego są "chudsze" i mniejsze.


Przykład chudziutkiego obrusiku:



Włóczka Mimoza Baby color S005

Zawsze bardzo podobały mi się takie włóczki. Kiedyś planuję kupić ich kilka i wziąć się za projekt chusty. Ale wszystko w swoim czasie 😉

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)