piątek, 21 kwietnia 2017

Róże (brick stitch - początek przygody)

Po serduszkach, nadal w temacie, przyszedł czas na kwiatki. Oczywiście - róże. Nie ma innej opcji 😊 Ale nie chciałam pracować ze ściegiem square stitch. Potrzebowałam odmiany. Zamieniłam więc square stitch na brick stitch i nici tytan, na nić monofilową. I to moi drodzy był strzał w dziesiątkę 😉
Znalazłam wzór na grafice google, a ten jest dostępny w sprzedaży na etsy.com. Nie ma problemu, żeby przerysować projekt do programu i wykonać takie kolczyki. Nic skomplikowanego.
Ale od początku.
Co to jest brick stitch?



Na powyższym filmie widzimy jak pracować z tym ściegiem. Nic skomplikowanego. Jest o wiele więcej filmów na ten temat.
Po zapoznaniu się ze ściegiem, otwieramy program BeadTool i ustawiamy ścieg na Brick stitch. Następnie wybieramy kolory w programie i "przerysowujemy" dany wzór, bądź projektujemy własny. Zdjęcie, którym się zainspirowałam:


Następnie przerysowałam koralik po koraliku w programie, wybrałam różne kombinacje kolorystyczne i tak oto powstały te 3 pary wspaniałych kolczyków 😁



Kolczyki nie są jakoś szczególnie pracochłonne. Dla takiego efektu warto ćwiczyć 😉
Zazwyczaj, gdy czegoś zaczynamy się uczyć, z początku może się wydawać dana umiejętność trudną, niezrozumiałą i mamy czasami ochotę zostawić to. Jednak warto ćwiczyć, by udoskonalać swe zdolności i tym samym samego siebie 😊



Cierpliwość jest cnotą 💓


Ja uczyłam się tego ściegu tak "zaciekle", że aż powstały 3 pary kolczyków z tego wzoru 😋 Myślę, że było warto. A Wy co sądzicie?
Dodam jeszcze, że to dopiero początek...😉

Pozdrawiam cieplutko! 💖

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)