niedziela, 31 sierpnia 2014

Torebeczka na biżuterię

Witajcie! :-)
Tym razem zostałam poproszona o wykonanie miniaturowej kopii mojej kosmetyczki. Miałam troszkę włóczki, więc spożytkowałam ją na tą właśnie okazję.
Przygotowałam sobie wszystko dokładnie tak samo, jak przy kosmetyczce. Z tym, że ten futerał jest jednolity kolorystycznie, mianowicie różowy :-)
Miałam mniej roboty, bo skoro miała to być miniaturka, to było mniej szydełkowania i szycia. A guziczek dostałam od osoby, dla której futerał powstał :-) Serdeczne pozdrowienia dla Niej!
Oto efekt mojej pracy:

Futerał od góry
Futerał od przodu, otwarty
Futerał od tyłu, zamknięty
Futerał od przodu, zamknięty
 Mam nadzieję, że Wam się spodobała moja praca :-) 
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do komentowania, ewentualnie można do mnie napisać poprzez bloczek z napisem "Kontakt" :-)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)