środa, 23 lipca 2014

Kolczyki do kompletu - fioletowo-czerwone

Witajcie!
Wybaczcie, że tak długo nie pisałam, ale miałam kryzys artystyczny. Mianowicie wzięłam się za kolczyki, żeby mieć komplet z moją bransoletką, ale niestety jeden, dosyć upierdliwy kolczyk cztery razy z rzędu nie chciał mi wyjść. Myślałam, że nie wytrzymam i dam sobie spokój z nimi. Ale nie. Wzięłam się ostro za siebie i korzystając z tego, że mam aktualnie trochę wolnego czasu wzięłam się do roboty.
Udało mi się. Kolczyk jest okrągły, co jest ogromnym sukcesem :-)
Oczywiście nie są tak idealne, jakbym chciała, aczkolwiek jak na początek kariery z kolczykami to i tak jest ogromny sukces :-)


Pozwólcie, że zaprezentuję Wam moje dzieło:

Leżące kolczyki

Wiszące kolczyki

Komplecik
Wiem, że wzór jest prosty i nudny, a także, że nie ma w tym nic szczególnego, ale...zrobiłam dwa kolczyki,  które po wielu trudach i znojach udało mi się dokończyć i oto efekt. Nawet pasują w komplecie :-D

Cóż, zabieram się teraz do czegoś innego, bo po takich perypetiach muszę mieć jakąś odskocznię.

Pozdrawiam! :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)