piątek, 10 października 2014

Sznur koralikowy - motyw misz-masz

Witajcie!
Tym razem odkryłam, że przy ostatnim zamówieniu dostałam bodajże w Craftbox'ie szałowe koraliki. Mają różne rozmiary i kształty, a także kolory. Od razu mnie natchnęło, żeby zrobić z nich...bransoletkę!
Efekt jest taki, że miała być na sprzedaż...ale zakochałam się w niej i nie oddam :-P

Oto efekt mojej pracy:






Cudna :-)
Wybaczcie za pochlebstwa, którymi tutaj siebie obrzucam, ale naprawdę cieszę się z moich postępów i efektów pracy. Prowadzę bloga po to, żeby kogoś może zainspirować, może zaciekawić, może przedstawić jakieś wskazówki.

Także miłego oglądania :-)
W razie jakichkolwiek pytań, można się ze mną skontaktować poprzez e-mail (zakładka kontakty), gg albo pisząc komentarz.

Pozdrawiam! ;-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)