piątek, 24 stycznia 2014

Zakładki do książek

Witajcie po przerwie :)
Znalazłam ostatnio bardzo ciekawy schemat w internecie oraz ładnie wykonane zakładki do książek. Postanowiłam rozgryźć ten temat i sama coś wydziergać.

Tutaj wyniki mojej pracy:


Na końcu przyprasowałam robótki, żeby się tak nie odkształcały. Dorobiłam też frędzelki według przepisu pani Ani z Crochet pl. A tutaj jest schemat, według którego robiłam te zakładki:


Oprócz tego spróbowałam wymyślić coś, żeby wykorzystać mulinę, którą ostatnio zakupiłam (100 sztuk różnych kolorów):


Później zaczęłam szukać, wymyślać i wpadłam na fajny pomysł. Zainspirowały mnie kolczyki wystawione przez kogoś na tablicy.pl i starałam się rozwikłać zagadkę, jak zostały zrobione. Wynik mojej pracy:


Kalendarz dla porównania rozmiaru :-) (kalendarz A5)

Oprócz tego, według pierwszego wzoru zrobiłam jeszcze jedną zakładkę, a także robię kolejną w kolorze kremowym:


Jeśli ktoś byłby zainteresowany nabyciem takiej zakładki, odsyłam do strony.
Pozdrawiam :-)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)